Hjälp mig! | Fitness4life

Fitness4life

Annons

Hjälp mig!

Känner att jag har en lätt bloggtorka.. 

Vet att ni som läser säkert har frågor ni undrar över, det kan vara frågor om mig, min träning och mitt liv eller helt enkelt hur ni själv kan komma iform, info om muskler och hur man bygger dem, motivationspepptalks eller frågor om kost.. You name it!

Så hörni nu ordnar jag en frågestund! Det är nu ni ska ta chansen att fråga vad ni alltid har vetat, lovar att jag ska svara så bra jag kan!

elin hassel

Kommentarer

Leave a Reply

Läs mer om hur vi behandlar personuppgifter i vår integritetspolicy.
  1. Mara

    Hej!
    Jag har en päronformad kropp, vilket innebär att jag har en väldigt smal överkropp(man kan se revbenen) men däremot är mina lår och vader ganska tjocka och har t.o.m. cellulit :/ Vilken sorts träning skulle du rekommendera för att “jämna ut” kroppen lite? Fokusera på benträning eller träna hela kroppen lika mycket?

  2. Ida

    Hur reagerade din familj och dina vänner då du valde att börja tävla i bodyfitness? Känns tyvärr som om många har väldigt förutfattade meningar om bodybuilders..

  3. Amanda

    Hej Elin! Först vill jag bara säga att du har en superbra blogg, verkligen! Sedan undrar jag hur du hade råd med alla kosttillskott före du fick sponsorer? Har du några tips på billiga och prisvärda kosttillskott för andra fattiga studeranden? 🙂

  4. mikaela

    Kan du berätta om lite kosttillskott o vitaminer vilka som är nödvändiga och vilka funktioner de har. Vilka rekomenderar du och om du råkar veta vilka som laktosintoleranta tål (för visst var det så att du oxå har det)

    Ett stort tack för inspirationen och att du besvarade frågan jag frågade dig för ca 1,5månad. kan säga dig att mina morgonpromenader är allt mellan 30-50 min långa och jag har tappat 3cm i midjan. Men vikten den e samma.

  5. Ionabie

    Hmm, omalta osaltani oisin kiinnostunut tietämään, mikä on sun mielestä paras liike takareisille? Mulla ongelmana on se, että suurin osa liikkeistä käy myös etureisille, jotka taas tuntuu heti hyytelöltä (ja seuraavana päivänä kävelen kuin pingviini).

  6. Ida

    Hur ofta måste man träna tungt på benen för att få vad man kan anse som “grova” ben? Jag är rädd för att få stabbiga ben men jag gillar ändå att göra tex utfallssteg och annan ben- och rumpträning… Men vill gärna slimma till lårmusklerna. 

  7. Sanna

    Lite kort, hur såg ditt kostschema ut under senaste dieten innan tävlingen? Hur många kcal låg du på dagligen? Förstår att det är individuellt men jag har byggt ett tag nu men vill gå ner i fettmassa, en deff helt enkelt och då vill jag inte tappa musklerna. Har lite dålig koll på hur mycket fett, respektive kolhydrater osv man borde äta för att det ska bli optimalt. Även under tiden man bygger.

  8. sara

    Hej! här kommer några frågor..
    1. Vilken kroppsdel tycker du mest om att träna?
    2. Vilken kroppsdel tycker du att du BORDE träna mest, dvs vilken släpar efter i jämförelse till övriga muskler?
    3. När jag tränar mina ben efter ett visst program med övningar  som tar allra mest kål på framlåren i början, i slutet av träningen kommer övningarna som är mest baklår- och rumpa-koncentrerade.. Efter De första övningarna är jag så trött att baklårs träningen lider och väldigt små vikter får plats på stången, blir mina bakben ordentligt tränade ändå?
     
    4. Hur gammal var du när du började träna på gymmet och vad gjorde du innan dess?
    5. Jag gillar ditt hår, hur gör du för att få volym i det ? ja menar använder du tång och värme eller  främst kemikalier?
     
    6. När ska du flytta till umeå? Har du hittat en lägenhet?
     
    7. Sällskapar du med någon?
     
    Här har du några frågor att ta tag i 🙂

Annons
stats